Rozmiestnenie

Najlepšie je umiestňovať kľúčové slová tam, kde ich vyhľadávače môžu vidieť. Následne si vypíšeme časti, ktoré vyhľadávače môžu prečítať. Samozrejme, algoritmy vyhľadávania jednotlivých vyhľadávačov sú odlišné. Ide o univerzálne riešenie a je dobré, keď sa v daných častiach kľúčové slová nachádzajú. Jednotlivé časti a ich správne nastavenie si bližšie opíšeme v nasledujúcich kapitolách. Podstatné sú nasledujúce časti:

¡        V adrese URL (www.klucove-slovo.sk alebo www.domena.sk/klucove-slovo/).

¡        V titulku stránky.

¡        Do obsahových meta značiek description, keywords.

¡        samotnom tele stránky, napríklad text, odkazy.

¡        Do alternatívnych popisov obrázkov parametra alt.

¡        Do nadpisov (h1, h2, h3, h4, h5, h6) a do odstavcov

 

¡        Do titulkov obrázkov.

¡        Do samotného textu odkazov – anchor text.

¡        Do zvýrazňovaného textu , , , .

V nasledovných príkladoch  vyhľadávače slová ignorujú, pretože ich nevidia:

¡        V obrázkoch.

¡        V elementoch vytvorených pomocou JavaScriptu.

¡        V častiach stránky, ktoré sú vytvorené pomocou AJAXu.

      ¡        V animáciách, obrázkoch a ďalších prvkoch vytvorených vo Flashi.